Friday, May 7, 2010

nafas baru... :D

entry post ni untuk bgtau kat korang sume yang aku nak mula aktif berblogging balik...

blog2 sebelum ni aku delete..cuz aku rase aku nak buat blog pasal 'personal life' aku..
maknanya aku da malas nak 'sentuh' topic2 pasal isu semasa or pasal negara lagi..

so kali ni, blog ni akan guna ayat2 yang open n 'sempoi'.. dah takde lagi 'ayat2 macam dalam newspaper' macam ada beberapa orang yg bgtau aku dulu..

so aku nak bebas cerita apa je yang berlaku dalam hidup aku...

and untuk entry seterusnya, aku ada satu story untuk korang..
just tunggu ok!

k lah..klu sape2 ada cadangan untuk kasi cantik lg blog aku ni, jgn segan2 untuk bgtau aku k..
komen anda sangat2 lah diharapkan n dihargai..

k... byebye!





2 comments:

zoul yazix said...

alaaaa...
nak oly yang dulu..yang guna ayat comel2...hehe

cayalah bro..

FyaZyn said...

huhu!okay2 aku tunggu!