Saturday, May 8, 2010

~d@Rk Ch0coLAte & c0tTon C@NdY~

intro --->


ok.. as promised la kan... aku nak tulis satu love story..
so untuk entry kali ni aku nak citer sikit la pasal DARK CHOCOLATE & COTTON CANDY ni..

kenapa aku kasi nama "dark chocolate & cotton candy "?

sebab main character dalam story ni suka sangat makan dark chocolate..
tak tau lah kenapa dia sangat obses dengan dark chocolate ni...
mungkin sebab waktu mak dia ngandungkan dia, mak dia mengidam dark chocolate kot...
n pasal cotton candy ni pulak, korang kena lah baca dulu story ni..baru korang tau pasal cotton candy ni..

so aku nak cerita sikit pasal main character story ni..

nama dia Aiman.. ingat nama dia k...

aiman ni seorang pelajar asasi undang-undang dekat sebuah universiti tempatan...
so umur dia sekarang ni 19 tahun la..

character dia pulak :

+ dia ni macam ada rupa sikit lah.. tapi tak lah hensem macam brad pitt ke ape ke kan..
+ dia sangat suka makan dark chocolate n sangat tak suka rokok & orang yang merokok sebelah dia
+ anak bongsu daripada 4 adik brdk
+ seorang yang ceria n dia ni jugak lah yang selalu fikir idea untuk ceriakan budak2 kelas dia n family dia
+ dia ni berasal drpd keluarga yang tak berapa nak kaya n tak berapa nak miskin.. kira ok lah
+ pernah bercouple dengan agak ramai gadis time dia skolah dulu tapi single la sekarang ni
+ suka bergaya time skolah dulu tp bila dia dah masuk U, dia dress up macam simple n sempoi je..
+berzodiac pisces


    ok...dah agak banyak aku cerita pasal aiman ni.. nanti bila korang baca story ni, korang akan lebih kenal camana si aiman ni...


aku nak bagitau yang story ni kisah benar.. tapi ada lah tokok tambah sikit.. sebab nak kasi 'sedap' story ni bila korang baca...
n nama-nama characters dalam dunia DARK CHOCOLATE & COTTON CANDY ni memang takde kaitan langsung dgn yang hidup atau yang dah meninggal dunia.. saja je aku 'petik' nama-nama ni...

eh lupa, kan aku cakap ni real story kan, so story ni tengah berlaku sekarang.. maknanya, aku pun tak tau apa ending dia nanti... tapi aku akan try buat korang enjoy baca story ni nanti... korang faham ke tak ni?? harap korang faham lah.. kalau tak faham, tanya je aku ok..

so setakat ni je la aku cerita sikit pasal story ni..

n jangan lupa baca cH@piTeR-cH@piTeR aku akan tulis lepas ni ok..

byebye!

11 comments:

FyaZyn said...

huhu.aziz jgn selindung.katakan saja aiman itu kamu.btw,dia mungkin juga saya sb saya suka dark choc.HAHA

BUT niceee!!!

~olypotter~ said...

aiman tu ada rupa.. aku ni sape je lah.. so tak mungkin aku kan?

dinanananana said...

ko tgh practise berkarya ke pe neh .
ade bersiri lakz ley buat drama ganti adamaya .

btw, Aiman tuh mesti rambut dy belah cipap . eh ..?(aq teke je)

FyaZyn said...

ceit!buat sadis plak dia.KONONLAH aiman ada rupa..ko kata emet eh?HAHA
aiman tak kesah...bagi jelah nama dia oly.Hohoh!

~olypotter~ said...

speechless la azia.. :)

FyaZyn said...

haha!...buat speechless..buatlah simbol angguk2 kepala.HAHA...aziz ko nie la..no need to rendah diri like that la:)in this life,kena ada rasa kita yg terbaik dari org lain lah.Huhu..insyaALLAH dark choc akan dapat cottoncandy kamu:)

zoul yazix said...

haha..baik dina baik..

~olypotter~ said...

haha... azia.. saya malu.. :P

NaEl said...
This comment has been removed by the author.
NaEl said...

haa i like ur story lah. macam ade kaitan dgn hidup plk. hehe. x sabar nk tnggu smbungan strusnye...

*oh by the way, i'm reading in reverse. bace chpter 6 dulu. haha*

~olypotter~ said...

thanks.. :)