Tuesday, October 4, 2011

~barunakupdate~

assalammualaikum dan selamat sejahtera kepada yang sudi follow lagi blog aku ni...

setelah beberapa purnama, blog aku pun dah jadi macam sawang labah-labah... haihh....

bukan taknak update just takde kesempatan and cable phone hilang.. :'(

okay, entri kali ni macam malas nak update panjang-panjang...

cuma aku nak cerita apa yang dah terjadi kat aku beberapa bulan yang lepas....

okayh mari kita mulakan...

walaupun kejadian-kejadian di bawah aku tak ikut susun atur masa yang betul, korang layan je lah k.. sebab aku pun dah tak ingat sangat.. :D

ni first yang memang aku tak boleh lupakan lah...



lutut

auww!






ni time aku accident jatuh moto.. dalam bulan 5 aritu.. time ni nak balik rumah dari keje (galaxy futsal bangi).
punca dia ada moto depan aku masuk simpang tak bagi signal.. pastu time tu jalan licin, hujan sepoi-sepoi bahasa... aku terus tekan break lepas mamat tu masuk simpang.. and yang best nya, mamat tu boleh pandang je time aku jatuh.. memang terbaik dohh perangai kau..!


next story, 













lauk-lauk kat atas tu semua time family dinner.. saja nak merasa lobster.. tapi bila dah ada lobster, taktau nak masak apa..  then buat resepi sendiri.. best dapat gather semua.. i loikee! hahaha!


story seterusnya..,








MALAYSIA V SINGAPURA

ni first time aku tengok stadium nasional bukit jalil ni penuh orang.. memang respect kat semua penyokong Malaysia yang datang bagi sokongan.. dari belum start game sampai habis korang setia bagi sokongan kat pemain-pemain negara(walaupun ada senyap sekejap time singapore goal). 
harapan aku : jangan stop sokong skuad kebangsaan! yeayyhh!




story penutup entri ni,  
 hari raya! try lah teka aku raya mana tahun ni.. :P

selamat hari raya!!!


...............................


okay dah, aku nak buat assignment pulak.. doakan aku update lagi blog ni.. heee... byeee!

0 comments: